درباره وبلاگ


به نام خالق زیبایی ها سلا م میکنم به همه دوستان عزیزی که به این کلبه فقیرانه ما سری میزنند. باشد که ما را یاری دهند و از نظرات خود مطلع کنند. /
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 62710
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1


juju






نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت12:11---23 مرداد 1391
بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود
داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود
بی تو برای شاعری واژه خبر نمی‌شود
بغض دوباره دیدنت هست و به در نمی‌شود
فکر رسیدن به تو فکر رسیدن به من
از تو به خود رسیده‌ام اینکه سفر نمی‌شود

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود
داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

دلم اگر به دست تو به نیزه‌ای نشان شود
برای زخم نیزه‌ات سینه سپر نمی‌شود
صبوری و تحملت همیشه پشت شیشه‌ها
پنجره جز به بغض تو ابری و تر نمی‌شود

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود
داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

صبور خوب خانگی شریک زجه‌های من
خنده خسته بودنم زنگ خطر نمی‌شود
حادثه یکی شدن حادثـــه‌ای ساده نبود
مرد تو جز تو از کسی زیر و زبر نمی‌شود
به فکر سرسپردنم به اعتماد شانه‌ات
گریه بخشایش من که بی‌ثمر نمی‌شود
همیشگی‌ترین من لاله نازنیــــن من
بیا که جز به رنگ تو دگر سحر نمی‌شود

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود
داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود
داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود

بی‌همگان به سر شود بی‌تو به سر نمی‌شود
داغ تو دارد این دلم جای دگـــر نمی‌شود



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 23 / 5 / 1391برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : قلم